måndag 8 juni 2009

...

Blogg.Min blogg.Får skriva vad jag vill.Fan vad nice.


6 kommentarer:

Calle S sa...

Nä, varför skulle du få det? :S

Anonymous sa...

now, I think you are false Rille ... DAX maybe I will call you again ... edge you!

Ante sa...

Heelt rätt.Men komentarer får du hur korkat eller vettigt det än e ;-).

Success_Star sa...

...och jag får kommentera hur jag vill... Fan vad nice

Herman sa...

Klart som fan att man får skriva preis som man vill på sin blogg. I värsta fall får man sura kommentarer, men dom kan man ju ta bort :)
Ngn jävla dåre satt och klippte ihop bitar från min blogg och la ut på Maria i mitt namn, en jävla soppa som blev fel/värre än vad det var. DET var lite surt, men smällar man får ta.
Fortsätt som du gör tycker jag!

Success_Star sa...

Thank you, thank you very much Herman.

Folk vinklar det som de själv vill så att DE kan få fram SIN vilja o SITT tyck.