måndag 27 juli 2009

SM Betyg

Betyget för SM i Växjö får från mig en 3,5a på en 5 gradig skala.

Plus (+)
- Läktarna (+centercourt)
- Banorna
- SM-byn
- Resultatrapporteringen
- Centralt
- Matutbudet (restaurang plus skolmatsalen)

Minus (-)
- 2 spelområden
- Parkeringsplatser i viss mån (lite för få)
- Priserna i tältet

Sen var ju jag inte där alla dagarna men av det jag såg och upplevde så är mitt betig 3,5 av 5.

Att jämföra med Borås känns rätt meningslöst iom att det till uppbyggnaden var samma sak. Var tom så att Växjö hade en bättre centercourt, vilket är VIKTIGT.
Att Borås får högre betyg av vissa är pga av VÄDRET. Att Borås hade sol i en hel vecka måste ses som ett mirakel.

9 kommentarer:

Mattias Thorell sa...

Högre betyg pga vädret, eller hur?

Rickard Nilsson sa...

Vädret är det viktigaste på ett SM o detta kan man inte styra över.

Ante sa...

Ja...men sätter man betyg efter hur vädret var så är man inte riktigt med ;-).

Rickard Nilsson sa...

Ännu en gång, hur kan man skriva på en blogg som är död?

Mattias Thorell sa...

Fattar noll, Rickard!

Tycker du Borås och Växjö var identiska förutom att Växjö hade en bättre centercourt?

Var vi på samma SM? ;)

Rickard Nilsson sa...

Berätta istället vad som var BÄTTRE i Borås än Växjö.

Anonym sa...

Växjö var lika bra eller snäppet bättre än Borås. Centercourten med läktare och banorna överlag var roligare i Växjö.

Thorellarna börjar grina så fort någon inte håller med om att Borås var bäst på allt. Conny

Rickard Nilsson sa...

Jag ser ingen större skillnad på Borås och Växjö. Det som var bättre med Borås var det att allt var på samma ställe. Men ser man till centercourt o läktarområde så var Växjö bättre. Allt på ett ställe o inte två CC´s, vilket var en dålig ide.

Mattias Thorell sa...

Har jag någonstans påtalat att Borås-sm skulle vart bättre än Växjö?
Du beskrev likheten, jag tycker inte så.
Att CC i Borås blev misslyckat tar vi alla med oss, men visste vi det innan? Den typen ser vi inte igen, såklart!

Kändes som du var negativ till Borås och behövde hävda något, gå tillbaka i din blog och läs vad du skrev om SM i Borås då.

Conny, vet ej vem du är. Men ditt resonemang håller ju, verkligen! Vad har du gjort förutom att klaga?