måndag 5 april 2010

Va?



Spelade de här två samma tävling?

8 kommentarer:

Robin SCP sa...

Vem är det och varför ska han inte spela samma tävling som andy? :)
nyfiken..

Rickard Nilsson sa...

De får mer än gärna spela samma tävling! Tänkte mer på hur de var klädda, en i t-shirt o nästa spelare i vintermundering ;)

Anonym sa...

Hur svårt var det att se/fatta den poängen ;-)

Andy sa...

Hahaha!!! Du anar inte vad en blöt kväll på krogen gör med kroppstemperaturen....
Som tur var så var killen inte lika het som bilden utgör honom för att vara.......
Men dock, veckans bild!!!

Rickard Nilsson sa...

Stulen direkt från La Boule d'Ors hemsida är det nog bäst att tillägga!

gere sa...

Jag tyckte det såg kul ut med klädseln därför tog jag bilden. Kul att det var någon som uppfattade situationen som jag genom bilden.

Gere

Rickard Nilsson sa...

Är det du som tagit den? I see.

Robin sa...

Faen jag som ville att det skulle vara värsta intrigen! Men tjii fick jag.. :)