lördag 3 april 2010

Franska Cupen

Philip Quintais "Fokus på framtiden"Efter Cup nederlag i Frankrike i helgen, döljer Philippe Quintais inte sin besvikelse över att ha missat ett av målen för säsongen. Men det återstår många tävlingar och detta nederlag ska inte få stoppa honom.


- Vad säger du om Franska Cupen?
Jag vill gratulera vinnarna. Ärligt talat, de förtjänar denna titel. De visade Forbach Behren de har all talang som behövs för att vinna. De har en stor och bredd trupp. Jag säger alltid att vi inte kan vinna allt, att säsongen 2009 var exceptionell, här är beviset.

- Hur ser resten av året ut? 

Det slutar inte med denna besvikelse. Jag spelar dubbel i Alpes-Maritimes. Det nya för i år är att jag spelar med Philip Suchaud, Henri Lacroix kommer att spela med Simon Cortes. Naturligtvis vill jag kvalificera mig för franska mästerskapen. Efteråt ska jag ta en välbehövlig vila efter en hektisk start på året. I april kan jag ta det lugnt då vi redan är kvalificerade till trippel mästerskapet.

6 kommentarer:

Anonymous sa...

Denna blogg blir bara sämre och sämre.
Mer opersonligt än det här blir det inte.

Success_Star sa...

Då är det inte mycket mer jag kan säga än hej dååååååå :)))

Ante sa...

Hahaha.Sicken mupp.Gå in å skriva sånt.Måste va nån med humor ju :-)

Anonymous sa...

och frâgan är varför ngn kan tycka det är "sämre o sämre" ? Därför att man pratar om utländska spelare ?

Hâller inte med !

/birgitta

Success_Star sa...

Det stavas avundsjuka, Birgitta ;)

Anonymous sa...

aha !
/birgitta