lördag 5 december 2009

Motalanatten


16-7 Team BVP. En jämn match där vi tar poäng i endast 4a rundor, 6-5-4-1. Alex har nu kommit igång tack vare energidryck i överflöd. Första rundan skjuter Alex två äckelkallar, jag en o tyvärr ett eget, men det ger oss 5p efter att Robert satt sitt skott. Sista rundan avslutar jag med att krossa lillen o 0-0 runda. Vid miss kunde det gett många till dem.

Dags att möta juniorlandslaget. Tullen står över även denna då han inte vill spela mot sina egna "Vill bara kasta mina klot döda med vilje när jag möter lag jag sj tagit ut".





11-9 En jämn match som kunde gått hur som. Tjejerna spelade bra, trots den sena, tidiga, timmen (03:00). Vi hade två rundor där det kunde blivit STORA poäng till juniorlandslaget men två lilleträffar från min sida räddade oss. Sista rundan blir en katastrof runda från min sida, eget o miss.

Nio matcher, nio bra matcher från min sida, när kommer raset? Knapp någon träning borde ge ett roligt dipp snart



"To become number one
you have to be first"

Inga kommentarer: