måndag 18 maj 2009

Samtal....

Satt i bilen hem igår när mobilen ringde, det var dolt nummer men jag tog samtalet. Det var en kille/man som var i andra ändan av luren.

- Hej, är det Rickard jag pratar med?
- Ja...
- Jag skulle bara säga att det är dåligt av dig att hänga ut Joachim Andersson på din blogg för att han har spelat dåligt..
- Vem är det jag pratar med??
- Det hör inte hit. Man hänger inte ut sina vänner på nätet på det sättet!
- Jag vet att Jocke inte bryr...*avbruten*
- Man gör bara inte så, tänk på det till nästa gång!
- Jag skriver vad jag vill på min blogg....*avbruten*
- Man ska vara rädd om sina vänner, inte prata skit om det...
*klick*

Där satt jag med luren i handen o fattade noll....

Synd att man inte vet vem det är, skulle ju vara kul att veta vem Jockes största fan är ;)

/Success_Star

16 kommentarer:

JLagerkvist sa...

Jag tror det var Jocke.... ;-)

Mattias Thorell sa...

Herre gud, vilket dåligt skämt.. För det måste de väl vara???

Anonymous sa...

ha ha, det var ikke mig, men jeg er ellers Jockes største fan!

/Kasper Miller

Coccinelle sa...

Haha.. Jimmy.. :) Ja och Rille skicka sms tillvarandra under den tiden.. :) Haha.. Men visst blev jag paff när jag hörde om detta 10 sekunder senare... haha...

Du mystiske telefon pratare. Om någon "hänger ut" mig på nätet eller annat så kan jag klara ut detta själv. När det dessutom är någon ja spelar med typ varje helg kan klara det ännu bättre. Det är ju sant det han skriver. Jag var svin kass i alla matcher utom sista halvan av finalen. Dessutom har vi ganska höga krav på oss båda två och när man spelar dåligt ska man höra det! Ja ser inget fel i det Rille skrev. Och tycker att inte du heller skall göra detta så länge det sker på någons privata blogg! Då vet man ju vem som STÅR för sina uttalanden! :) Men tack ändå för att du står på min sida ;)

Jess sa...

Oj. Lite läskigt hade jag tyckt. Sådana samtal vill inte jag ha..

Anonymous sa...

va det för nån sjuk jävel.. avis över coccinelle vann hela Dm eller

Success_Star sa...

Nej Mattias, det är inget skämt! Tyvärr! Lite hemskt men komiskt som fan! Det är som Jocke skrev, är man så nära vänner som vi är så blir man inte sur eller något dyl när man hör något sånt. Det är sanningen, varför ducka för denna? Du hemlige Jocke fan, hörs vi nästa helg eller presterar Jocke bra boule då? ;)

Jag kan säga att det inte var Kasper iaf ;)

Coccinelle sa...

Ja kan GARANTERA att ja inte är sämre till helgen Rille... =) De kan ja lova utan att ta i.. haha.. Spela i sin helhet EN HEL match bra kommer inte vara några problem då.. Och då är det bättre än i trippeln.. ;) haha.. :)

Success_Star sa...

Det ska bli kul o jag vet med att du inte kommer att vara sämre =)

Anonymous sa...

lovar dig jocke.. denna gången kommer jag inte släppa dig i semi eller i final och gäller dig med rille! hehe // Bubba

Mattias Thorell sa...

Förstod att det inte var ett skämt från din sida Rickard. Menade från den som ringde, hoppas innerligt att det var så. Annars blir man ju mörkrädd!

Success_Star sa...

Tror inte att det var det.. hade det varit det så känns det som om man hade hört av sig igen på något sätt... men aja.. =) En tomte iaf =)

The Machine sa...

Puh... tur jag inte har ditt nr Richard för då kan man ju ha blivit misstänkt för det oxå... ;)

Än mindre läst vad du skrivit eller såg Pimmens spel (va ju själv o knep ett brons med mersmak i Örebro då) men måste säga att jag är impad över er medaljskörd i DM! Respekt!

Success_Star sa...

Man tackar man tackar.. dock man inte säga att det var så många lag men skiten ska ändå göras ;) (vi gick bättre förra året ;) )

Success_Star sa...

Grattis sj till ditt brons, med mersmak =)

The Machine sa...

Nu ska jag väl i ärlighetens namn säga att det inte rörde sig om DM... ;)

Sörbyängen Cup som är bra arrangerat men tyvärr få lag.

Men kolla på deras minorer-juniorer om ni får tid över under under SM. Dom som vände 4-9 mot oss i semin är typ 12-14 år nånting... Grymma talangfulla lirare som säkert bl.a. du kan ge ytterligare tips till.