tisdag 26 maj 2009

Dagens schema


- Bouleträning
- Konditionsträning


- Dagens bouleträning var ett "perfekt" pass.
- Armen var inte med alls, kändes stum, spelade i T-shirt vilket jag hatar innan jag vant mig att inte ha något vid handleden, solen står lågt, blöta banor, hala klot.
- Ett PERFEKT tillfälle att träna VM-skytte, att få känslorna som kommer fram vid dessa tillfällen, inget stämmer, stelt, jobbigt.
- Att få kämpa med allt, kämpa för varje träff.
- Att inte bara stå o slänga in carreauerna utan få kämpa för minsta lilla.
- Ett perfekt boulepass. Hur många poäng fick jag ihop då? 34.

5 kommentarer:

Carlén sa...

Träna du hemma? :)

Anonymous sa...

Det gör han allt som oftast..

Success_Star sa...

Bouleträning är hemma ja. Varför åka iväg när jag har en bana utanför dörren? ;)

Carlén sa...

har ni en riktig bana eller spelar du på gruset där bilarna står?

Success_Star sa...

En riktig bana =)