måndag 26 januari 2009

Sportnotiser

BOULE På måndags kvällen spelades det vinterserie i Lindome boulehall. Laget som blev tvåa förra året, Rickard Nilsson, Matilda Boström och Robert Boström, ställdes mot tuffast möjliga motstånd redan i första matchen, Henrik Hugosson och Stefan Holmström. Det blev en av seriens sämsta matcher som lag Hugosson gick vinnande ur. Lag Nilsson/Boström vann endast 1 match av de 3 som spelades. Matilda och Robert spelade de två sista kamperna när Rickard åkte hem pga sjukdom. 

7 kommentarer:

Ante sa...

Ahmen...får en liten förkylning dig verkligen att avså fr lir??Nää...nu vek du ner dig,Succes :-).
Ähh...krya på,re.

Rickard Nilsson sa...

Är man en liten vekling så är man .. =) Aningen trött på boule nu med, senaste pausen från boulen var oktober 2007.... ;)

Köhalmi sa...

Känns tryggt inför Swion din tomte;)

Ante sa...

Paus??Från boule??Halåå...

Rickard Nilsson sa...

Viss skillnad på vinterserien o Swio´n...i Swio´n kommer jag att äga...så du kan vara lugn KK =)

Ante, ja paus från boulen. man kan inte träna träna träna heeeela tiden.. någon paus måste man ha för att få suget m.m

Ante sa...

Jag vet och förstår det,Succes.Men sen beror mycket på VARF man tränar.Jag gör det för att jag mår bra av,ett.Ok...har väll blivit LITE bättre på,t...men nån landslagslirare lär jag inte hinna bli och det är heeelt ok :-).För mig är det alltså 90 % ren terapi att stå ensam å langa dessa järn fram å tebax :-):-).
7:kt va?:-).

Rickard Nilsson sa...

Nej jag tycker inte det är sjukt alls, så det så =)