tisdag 6 januari 2009

Kuben Cup - singel


Gruppspel
Dags för singel tävling, kändes väldigt konstigt att spela singel utan att det gäller DM/SM guld, men det skulle bli kul iaf. Gruppspelet gick jag igenom relativt enkelt, 13-0 13-1 13-2.
Sen blev det en lååång väntan, 2h, gruppen jag väntade på var seg plus att det var en femlagsgrupp.



Slutspel

I 8 delen fick jag möta Johan Skatås, blev en seg start på matchen men kom igen o slog ut honom med 13-6.

Kvarten skulle bli tuff, Bosse Haraldsson som sett bra ut under dagen. Nu stämde spelet direkt o jag vann med 13-3. Nu var det dags för sonen, Alexander Norin. Dags att spela bra boule för att gå vidare till finalen. Alex kom inte igång alls på skotten, så jag gick till en enkel seger med 13-3. Gick lättare än man kunde tro men det kände nog Henke i finalen med när han körde över mig med 13-6, utan problem. Fick noll att fungera, plus att han hade det lilla extra med sig. Men spelar man inte bra så åker man på stryk, så det ska vara.



Men det var kul att spela singel, älskar det! Inte alltid det går så bra nu för tiden, men lika kul ändå =)



/Success_Star

Inga kommentarer: