torsdag 27 maj 2010

Rolig sak under gårdagen

Mitt beslut att inte spela Stockholm Boule Festival gjorde att jag igår fick avanmäla mig till mixtävlingen under fredagen. Jag gick då in på deras blogg och den första mailadressen jag såg var till Maria Tofftén. Skickade över min avanmälan och fick då svar från Sonia David ang om jag ville hitta någon ersättare pga att de inte betalar tillbaka anmälningsavgiften. Jag svarade att de gärna fick behålla pengar som tack för åren (ett litet tack men ändå). Då kom det ett svar...från Niklas Marklund! Tyckte det var kul att den tredje personen svarat på mitt mail och skickade då detta tillbaka till Niklas. VEM, ja VEM, svarar då på detta mail? Jo, Robin Johansson! Hahahaa.. 

Service? Kan man lugnt säga ;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

du är inte sugen o lira med mig o nån mer eftersom mina medspelare har fått förhinder...... igen (suck)

Mvh Thella (med brallorna) :P

Köhalmi sa...

Vem skulle du lirat med Thella?

Anonym sa...

Krille Lilja och Alex Lindqvist

/Thella

Rickard Nilsson sa...

Samma lag som Thella skulle spelat med i Lindome o Lagerkvist i Malmö...vad håller de på med?!

Blir inget Stockholm Boule Festival för mig. Har redan tackat nej till 8 lag......

Anonym sa...

Ja misstänkte det Rille men ja gjorde en rövare :) Får väl maila Robin o avanmäla laget...
Tråkigt när man sett framemot en rolig tävlig o Anna hade tagit ledigt från jobbet o allt för att följa med, men men nu får vi ju en trevlig helg tillsammans här hemma iallafall.

/Thella

Joachim Andersson sa...

Ja det är för jävla dåligt av dom!

Om det hade hänt någon gång kan man köpa det. Men nu är det mer en regel än ett undantag!

TOTAL BRIST PÅ RESPEKT TILL ANDRA MÄNNISKOR!

Ante sa...

Mayo...Har gått från Sveriges trevligaste boule-fest (med troligen ÄNDÅ bra förttjänst vilket e ok) te ett komersiellt jippo för främst företag.
Svensk boule (tävlinsform) e verkligen på dekis.Framtiden??Mööörk.