torsdag 4 februari 2010

Elitserieguld 1999

Elitserieguld 1999, Junior och Öppen

Mitt sista år som junior tog jag hem både junior o öppna elitserien, kul att ha gjort det!
Kan inte vara så många, Alex Norin (?)..någon mer?

Klubben för året var Nobel Petanque.

Junior:
Rickard, Emma, Daniel B o Michael Hansen

Mitt enda elitserieguld i junior, skönt att det hann komma innan man tog steget upp i öppen. Det var jag o Lilja som "tävlade" om vem som skulle få det efterlängtade guldet ;)

Öppen:
Ja vem spelade här..? Andy, Kenny ..Fler kommer jag inte ihåg..var så många som gick o kom de åren.

Den sista avgörande omgången gick i Malmö. Vädret stoppade oss från att spela utomhus så spelet blev lagt inomhus.
Kommer ihåg att jag sista helgen enbart vann 5-7 matcher utav de 12 jag spelade...trots det tog vi hem guldet!

Imorgon är det sista delen av "Serie av priser", avslutar med ett av de mest värdefulla.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fattar du hur bra du var då under team 99 tiden!? Du slakta allt, plombar på lillen och oftast stoppskott. Än idag har ingen svensk spelare jag sett vara så komplett och grym som du var då!
Nu är man helt slut efter 1 mils cykling. Natti natti!K.Lilja

Anonym sa...

Förresten. Har du över huvud taget förlorat en match i Team 99 jackan? K.Lilja

Rickard Nilsson sa...

Ja det var roliga tider det. Seriös till tusen på träningarna, full fokus. Om jag förlorat något i team 99 jackan? Hm en svår fråga, någon förlust lär det ha blivit men den jackan var magisk!!!

Cykla på!!