fredag 22 januari 2010

Träningstime

Sitter nu på pizzerian efter ett väl genomfört träningspass. Det var meningen att jag skulle tränat ytterligare 30 min men blev "utkörd" från hallen, städdag :)


Fick nya klot levererade igår, SWIO kloten. "Rickard 30". "Valet" (Jocke valde, överraskning med klot) på klot blev samma som till SM, VMS STRA 75 710. Se här för med information och varför inte en beställning?

Idag blev det mest att koll vart jag ligger i form, valet föll på två övningar, klot bakom och enkel kula. 30 skott på varje.

- Klot bakom: 23 av 30
- Enkel kula: 22 av 30 / 26 av 30

Klot bakom övningen är bra, medans 22 av 30 på enkel kula är ok (73%) medans 26 av 30 (86%) är bra men tyvärr alldeles för ojämn. Har en bit kvar till formen infinner sig men det klarar vi av.


"To become number one
you have to be first"

4 kommentarer:

Herman sa...

Kommer sakna dig i helgen, men nu kan du ju blogga om Fyrlingen istället :)

Success_Star sa...

Ska jag blogga om Fyrlingen? Hur kommer det att gå till om man får fråga? ;) Kommer det att livesändas då? ;)))

Success_Star sa...

Då har ni rapporteringen klar, mina tjänster är överflöd ;)

Coccinelle sa...

Fina bollar.. :)