onsdag 15 april 2009

Träning...

...träning, träning och åter träning...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Inte tid med träning i dag.
Koppla nu av och njut av din 27:e födelsedag. Ha det bra grabben önskar vi i Malmö PA o MA

Rickard Nilsson sa...

Jag hann med att krossa henke i en singel vid hallen ;) haha.. eller var det han som vann? Hm.. aja =)

Ante sa...

Fyller du?GRRRRRAAATTTZ.

Rickard Nilsson sa...

Gammal gubbe nu =)

Anonym sa...

Såg att du fyller 27 år:) GRATTIS på dig.
//Oskar Augustsson

Rickard Nilsson sa...

Jag tackar jag tackar.. inte mer än rätt att jag var coach, gamla människor blir coacher.. *asg*

Anonym sa...

Grattis! När du är gubbe kommer du att tänka, hur kunde jag tro att jag var gubbe vid 27. Du är fortfarande lovande :)
Conny

Anonym sa...

haha ne det har du så rätt i;) du va j*vligt bra som coach under hela nm:) vi ses nog nästa helg på lindome spelen//Oskar Augustsson

Rickard Nilsson sa...

Man tackar o bugar =) Ja på Lindome spelen ses vi, dit kan man ju nästan krypa ;) Ta med vindjacka, lär ju blåsa som vanligt... =)