onsdag 25 februari 2009

Bilder o filmer SWIO


Rickard skjuter i matchen mot Polen i SWIO´s gruppspel

En sammanbiten Kenneth Köhalmi tillsammans med Rickard Nilsson

Rickard samtalar med Kristian Lilja inför 8 delen i Jutan

Jessica Johansson blir intervjuad av TV4

Här har ni min idol, Micke Karlsson
Alltid lika trevlig och go!

Anders Erlandsen, Eric Geraci, Emil Petersen Danmark u23


En film med lite av varje, Kenneth Öttenius skjuter äckelback, 
Tilda likaså,  Jocke skjuter kalle och vi får se när Finland 
lägger bort sista lägget för att det ska kunna skjutas för en 
ELFENBENARE för lag Larsson, Berg, Norin

Foto: Rickard Nilsson, Rickard Jacobsson, C Swensson
Film: Rickard Nilsson 

5 kommentarer:

Kent sa...

Det var mycket bra bilder,och bra text.Det var inte min mening och göra dig sur när jag nämde K Eklund i fredags.Han hade tuggat ganska bra ville bara hetsa lite.Men han misslyckade sa han själv,nej jag spelade inte.Hade självklart pratat med dig i så fall,du vet ju inte vem jag är.Men jag kommer bli en VMS spelare jag med kör La Boule Bleu nu.

Success_Star sa...

Ja Eklund kom inte upp den den standarden som han brukar säga att han är i så man var väl inte direkt orolig =)

Coccinelle sa...

Rille... Synd du inte har Jessicas Carreau på film som hon satte mot Hulken... WOW säger ja bara... :)

Sen tror ja både Jessi å Tilda hade varsin grymme "Kalle" i finalen.... :p Så vackert.... ;)

Anonymous sa...

Håller med dej om Micke, har möt honom ett antal gånger på sista tiden här uppe i norr, det är verkligen en trevlig kille som alltid har hjärtat och humöret på rätt plats oavsett resultat på boulebanan.

Väntar med spänning på fler bilder/filmer på din utmärkta blogg.

Mvh Brell

Anonymous sa...

Än grej till från mig och det gäller polacker. Vi möte ett gäng har ingen aning om namn osv men tror de hade startnr P2.

Varje gång vi gick in i ringen så placerade sig de tre mellan lillen och ringen. Kan väl köpas om det är skittrångt och de står stilla och något så när tysta, men icke det här gänget. Det pratades och kroppsdelar rörde på sig vid "lämpliga" tillfällen.
Jag sa lugnt och dämpat till att de inte skulle stå där, fick ingen som helst respons, utan stirrade in i tre tomma ögonpar. Vet inte om Stefan eller Palle snackade med domaren eller om han själv såg vad som pågick. Men han kallade till sig polackerna och talade säkert om vad som gällde, efter det inga problem.

Men det fränaste (tror jag) var när jag efter matchen fick en "torsklille" och en ursäkt, med orden att de inte hade en aning om att man inte fick stå mellan lillen och ringen. Har ju ingen erfarenhet av internationell boule, men tror nog att just den regeln gäller överallt, eller?

Mvh Brell