tisdag 18 november 2008

Vinterserien

Igår när jag kom hem från Senegal o VM kom värsta kontrasten, Vinterserien...4a matcher...dock fick Tilda o Robert spela första sj..kom lagom till andra matcher, jag o Robert tog hand om denna, 13-1..match 3 spelade jag o Tilda o vann efter 5 rundor med 13-0....sen åkte jag iväg för pizza o sömn ;)

Imorgon kommer lite bilder o sammanfattning av VM 2008. Finns även lite "personporträtt" på lager som kommer att presenteras inom kort.

/Success_Star, nr 14 o 17 ;) 

5 kommentarer:

Joachim Andersson sa...

Haha... Banta inte du? ;) Pizza... haha... Välkommen hem till värkligheten igen gubben... :)

Rickard Nilsson sa...

Ingen godis eller skit fram till VM, 2 månader.. o jag höll det.. under VM var det ok med skitmat..o när jag kom hem ville jag har riktig mat o då blev det pizza ;)

Anonym sa...

Grattis till bästa svenska skyttepoäng (2ggr om dessutom) Rille, blir minst kvarten nästa gång! I lag-VM kunde det ju gått lite bättre...jag ska hjälpa er nästa gång hehe...Ses till helgen då vi blir fotomodeller för en dag=)K.Lilja

Rickard Nilsson sa...

Ja jag tror nog att det var den högsta poängen som skjutits...tofsen hade 35..vad ivarsson haft vet jag inte, men tror inte 36 iaf.. =) Det var skönt att skjuta så "höga" poäng två gånger så det inte kom en dipp på 25...Så du kommer upp till helgen? Afan, nice! SES!

Anonym sa...

Jag var bäst den måndagen :P //Tilda