söndag 27 juli 2008

Sammanfattning av SM Borås 2008

Skytte: Trodde att jag skulle gå till final och där gå en tuff match mot Ivarsson, Lilja eller något sådant, men jag sköt dåligt i kvalet o gick vidare som 3a. Semin gjorde jag bort mig, hade dock sista lillen för match men missade. 

Mixen: Här trodde jag att vi skulle vinna, både Tilda o jag har visat bra form i år men i 8 delen tog det slut, dock ett steg längre än förra året. Kvarten nästa år? ;)

Singel: Hjälp vad illa det blev...ledde med 9-1 men förlorade :/ skott för match men missade efter 2 kallar, svagt.

Trippel: Mitt mål var semi för nionde året i rad! Men mitt lag, Henke o Kenneth, har inte gått bra i år, DM guld, det är det enda. Så vi hade en liten uppförsbacke. Men vi gjorde en bra turnering med en dipp i semin så ett brons är jag nöjd med!

Dubbel: Hade förväntningar om medalj och ett brons fick vi med oss hem. Tråkigt att man blir av med Henke nästa år som medspelare men önskar honom lycka till i Lindome!

- Hur var SM som arrangemang?
Mina tankar innan SM´et började var sisådär..men nu i efterhand så är jag imponerad! Har fan inget att klaga på.. mer än att jag skulle vilja att det var endast en centercourt. För att stå på CC2 var inte alltför kul..kändes nästan som en flaska :/ 
Men bortser man från detta så har jag bara bra saker att säga om detta SM i Borås. 
Vi får se vart SM går nästa år men blir inte direkt ledsen om det går för andra året i Borås! 


Bilder från veckan:

Henrik "Henke" Hugosson, en kanon medspelare. Utan honom så hade jag åkt lååångt tidigare i dubbeln. Tack för bronset mannen!


Kenneth Köhalmi, tack till dig med för bronset i trippel, dubbel nästa år? ;) 


Måste ju självklart tacka Tilda med men mest gratulera henne till hennes första damdubbel GULD! Tilda o Emma har kämpat många år men nu fick de sitt efterlängtade guld! Grattis brudar!


Björn "Bodyguard" Ivarsson, snyggt av dig att komma o hjälpa mig när jag inte mådde så bra, stort av dig! Många hade nog skitigt i det för att bli av med en konkurrent! Stort! Vet att du älskar mig! ;)



Tomas Wiede..behöver jag säga något mer? Tvåfaldig singelmästare..GRYMT! O jag som förlorade med 12-13 mot honom förra året.. Attans järnpinnar! ;)



Speakern nr 1! Daniel Gillan! Skit vad grym den här killen är!



Och så avslutar vi med mr SM, JEAN AMIOT! Alltid på språng men dock här sovandes under semifinalen i dubbeln! ;) Utom honom inget SM!


/Success_Star

Bilderna hämtade från www.svenskboule.se (picasa)

2 kommentarer:

Coccinelle sa...

Tycker oxå det är tråkigt att Henke lämnar oss.. :( Men respekterar hans beslut just för att hon kom och sa det direkt han hade tänkt färdigt! Stort gjort.. Dom flesta skulle vara tysta med dert tills september.. Stort Henke.. Å Rille... Ut å träna.. ;) NM snart... hehe :)

Success_Star sa...

Henke smusslar aldrig med något, det är det som är bra med honom =) Träna? haha... jag ska till Turkiet o träna nu i 1v =)