torsdag 17 maj 2007

Torsdag - Röd dag

Röd dag idag, men vad hjälpte det, jobb ändå =) Dock bara 5h, så jag överlevde =) Var Tilda o jag som jobbade idag, 07.30-13.00. Sen blev det soft vid TV´n, kollade på fotboll, Gefle mot Djurgården, o Djurgården förlorade efter straffar ;)

Helg snart, vad händer? Jo, Örestad Open är det tänkt, ligger nu i min säng på Rosengård, Malmö =) Imorgon är det första tävlingen, mix. Blir att man spelar om vädret tillåter det =) ska spela med min mamma!! Ska bli kul! Ulla-Bella är hennes alias när hon spelar haha =) Säkert 5 år sedan hon befann sig på en bana .. men det ska nog gå bra =) bara kul att få umgås lite med mamma nu när man flyttat till Gbg.
På lördag blir det dubbel, med hör o häpna, Jimmy Lagerkvist!! Frågade honom om han ville spela o det ville han, ska bli kul! Prata gamla minnen! Han ingick nämligen i junior VM laget 1999 i Thailand.
Söndag, nationell trippel, medspelarna Lilja o Jocke =) Förhoppningsvis går det bättre än förra året, 8 del tror jag det var, efter 5h paus mitt på dagen.. juppie..

Dags att kolla lite tv o terrorisera lilla Tilda med x antal sms ;)


/Success_Star

Inga kommentarer: