lördag 22 maj 2010

Kvibergsträffen

10:00
Första matchen är avklarad, 13-2 mot Pascal Lefevre o Sanna Trogen LAN/DEB.

11:20
13-0 mot Tommy Gustavsson o Anna Theander GBB.

12:00
13-0 mot Sime Pavic och Harald Reustle SLO

14:45
13-12 mot Collen o Carl Ahlstrand efter en vändning på 0-12 till vinst på 5 rundor!!! Otroligt!

16:00
13-4 mot Trechera o Stenman.

16:50
13-0 mot Andreas Bengtsson o Patrik Thelaus (semifinal)


18:30
Vinst i finalen mot Patrik o Tove med 13-8!

Tredje raka tävlingsvinsten för mig o Anders!

13 kommentarer:

Anna sa...

Jaha ja, då vet ja hur det går för sambon nu då :)

Anonym sa...

Blivit hotade av ett lag då än så länge?

Anonym sa...

Grattis! / Silfverbergs

Ante sa...

Och 17 tappade poäng på 6 fighter (varav 12 i en)!!!!!!!.Kulkul.Var det ett gäng cloon-Ante ni mötte,eller?? :-).

Joachim Andersson sa...

Vilken tröja! Haha! ;-) Den ska ja torka mig i röven med nästa gång! ;-)

Rickard Nilsson sa...

Skämtar du?! Sjukt snygg ju!!!!!

Rickard Nilsson sa...

Ante
Tycker faktiskt att vi mött bra motstånd hela slutspelet, men efter matchen mot Collen där vi vände 0-12 så har vi spelat bra boule under kvart, semi o final. Mr Schlappo är en go gubbe att spela med

Ante sa...

Tror jag inte ett zkit på,Rille.Siffrorna säger kross.Inte erat fel ju.Eller hur?
Enl MIG finns för många sånna här zkitsmå tävlingar som tyvär mööördar varandra.Vi kör en häruppe i helgen oxå...med 15 lag vardera dag.Jiiiisses vad intresse DET skapar.

Rickard Nilsson sa...

Vad tror du inte på? Bra lag hela slutspelet för oss. Siffrorna säger kross men vi spelade rätt bra efter 0-12 mot Collen. Denna tävling drog 28 lag, helt ok. En trevlig tävling på ett skönt ställe, bra väder o roligt folk. När dessa "små skittävlingar" är så här så njuter jag bara =)

Anonym sa...

Så Ante menar att man vinner en match med 13-0 så är det kross fast kanske motståndet spelar 5000 gånger sämre än dom som vinner?!

Då har ja krossat Ante mååånga ggr :)

/Thella

Ante sa...

ALLA har krossat mig mååånga ggr...och??Fel av mig förut...12 lag (inte 15) ställde idag upp på TBC (Trollbäcken).Tjohooo....va kul vi har :-).Öz på...meeer zmååå zkiiittävlingar...och vi dööödar sporten.Fan...jag får ihop 15 lag på en kortlek i morgon om jag lägger manken te.

Rickard Nilsson sa...

Vi var 28 lag o klara 18:30......

Ante sa...

12-lagstävlingen TBC var klar kl 8 i går kväll.!!!!