tisdag 27 mars 2012

Vinterserien - Upplösningen!




Team Schlaapoo!
Vinsten i följetongen Vinterserien är nu i hamn!

Efter att ha inlett kvällen med en 13-2 seger mot Kicki och Micke SKT och Team Giza vunnit med 13-4 så hade vi en matchvinst och 23 kvot poäng till godo inför "finalen" mot just Giza & Co.

Rickard-Anders
vs
Giza-Pelle-Pablo

Vi började på -2 då de spelade trippel. Målet var att komma upp till 3 poäng för att då säkra seriesegern. Hände en rolig sak när vi hälsade, Pablo tryckte min hand och gjorde ett försök att stirra ner mig under 5 sekunder. Vore en cool grej om han kunnat backa upp detta med bra spel men 20% fick inte direkt mina ben att skaka...

Team Giza spelade bra med Pelle på Vallen i spetsen men vi kämpade upp oss till 1-6 innan de gjorde en plattvända och hade enbart ett klot i närheten av lillen. Jag plockade bort på första och la till ett "Nej..." trots att jag visste det var träff... Giza blev mindre glad av detta tilltag av mig. Men det gav fem poäng till oss och vi hade vunnit. Matchen spelades klart , 6-13.



Sponsored by:
- Sportlife
- Coccinelle HB

1 kommentar:

Anonym sa...

Pablo är Sveriges största skämt på en boulebana.