söndag 14 februari 2010

SWIO

Kvartsfinalen i SWIO har en sen spelstart, 11:00.
"-Skönt med lite sovmorgon, tänkte jag"

Men här ligger man klarvaken sen halv sju..

Tänkte på en sak under gårdagen, efter 16 delen mot Patron/Hallberg.
Efter att vi vunnit så log/skrattade jag när vi tackade för match. Detta såg kanske inte så snyggt ut men det var inget illa menat. Vill ändå be om ursäkt till detta lag, dock vet jag att de inte tar illa upp..hoppas jag ;)

Tog upp en sak med Viktor efter matchen med, han fick massa stenhårda kloss på kula som det kommenterades under spelet.
"-Menade inget illa med det med klossarna, så du vet, sa jag"
"-Äh, så blir det när man inte har så mycket känsla, hårt men rakt, fick jag till svar"

Viktor, han är för j-vla go! Finns det någon goare på gruset?! Säg till när du vill spela dubbel, trippel, mix, whatever, jag ställer upp!

Dags att ladda för kvarten. Tilda stiger upp nu, hon börjar spela vid 09:00 i Helsingborg, turnering 2.


"To become number one
You have to be first"

1 kommentar:

Anonymous sa...

Jag kan ALDRIG sova,äns på hela natten,när jag ska lira dagen efter :-).
Kollat...det där med käka snö gällde ju Sv Cupen,din tomte.
Ok...en tummspetts på er i dag.Moza.
Ante