lördag 13 februari 2010

Kvarten





7 kommentarer:

Carlén sa...

Rickard, det va åttondelen :)

Fredrik D sa...

Kvartsfinalerna läggs ut sent i kväkk eller i morgonbitti. Beror på hur trött webmastrarna är ;)

Rickard Nilsson sa...

Niklas
Man får ju ha lite koll sj!

Anonym sa...

I vilket fall som helst,lycka till i morgon rille,pimmen,jessi.Ni har min fulla seport i morgon.Kent

Anonym sa...

Jag håller lite mer på Rock,n,roll-laget Trechera :-).
Men mest på mina f d elitserievinnarpolare (fick jag det sagt oxå) Alex,Anders å Haukan.
Men önskar Cocceemupparna (f,låt Jess) oxå lycka te prexis som jag önskar lag Mackan detsamma.
Snacka om helgardering va? :-):-).
Ante
PS:Micke vinner...bara så ni vet.DS.;-).

Rickard Nilsson sa...

Ante
var det denna tävlingen du satte all snö på kobben på spel? Vann inte dem skulle du äta upp all snö där? ;)

Anonym sa...

Visst fan...ehh...hmm.Nää...Ante står ALDRIG för sitt ord.Signe får gå här å lapa snö i stället :-).
Lycka te i dag.
A