onsdag 16 december 2009

Vem är detta?


Ser ni vem det är?


11 kommentarer:

Anonymous sa...

ja vet ja vet ska jag berätta??

hugosson

Coccinelle sa...

Tror han på den tiden hette Lars Jönsson och vann SM singeln.

Nu!! Mer känd som Lars Finné :)

Anonymous sa...

Japp
Finn´e e det.
Ronnie

Lasse Franck sa...

Christer Pettersson...?

Ante sa...

Lite lik Magnus Ahlven.Ser oxå Patronska drag...men det gör ju jag överallt :-).

Anonymous sa...

Lars Jönsson hette han då, började i Socité Boule och var med och grundade Halmstad Petanque om jag minns rätt. (spelade i dessa klubbar då på 80-talet med honom). Numera heter han just Finné. Har många roliga minnen jag kan berätta ;)

P.S. Jag tog den bilden!

/ Marco.

Success_Star sa...

Marco? Silverberg?

Ja, Lars Finné! Så coolt =) Men vem är han LIK då? Detta är ÄNNU roligare!!!

Annika sa...

Kopia av Bosse Haraldsson :0)

Success_Star sa...

Heeeeelt sjukt likt! Har visat bilden för Bosse o han håller med!

Anonymous sa...

Marco Silfverberg ja. Det är jag det, han som lirar med kulor som jag hittat i en gammal låda med skräpbollar :P

Bengtsson sa...

Marco du menar kulorna som hittade en gammal avdankad lirare i en låda...