onsdag 16 december 2009

Lite träning



Rickard vs Niklas Carlén
13-9

8 kommentarer:

Anonymous sa...

Bra försök Niclas! Lite mer sista skott så har du honom! :)

/ Marco (Silfverberg)

Anonymous sa...

Kul med ett längre filmklipp. Conny

Success_Star sa...

Synd att man inte ser så mycket... Men det lär bli ett grymt bloggår ;)

Köhalmi sa...

Skall du få en videokamera av Tilda!?!?;)

Success_Star sa...

Har redan en riktigt bra sådan..haha.. men själva redigeringen/dator är inte min starka sida..haha tror jag =)

Ante sa...

Lite depp här.Dina bilder å rep ser jag...men så fort du lägger in en film ser jag bara en tom ruta.Nån ide om varför??U-tube-rullar kan jag se...mystiskt va?
Eller har du blockat mig fr dina filmer,din tomte.:-):-).

Success_Star sa...

Mina filmer här är Youtube filmer.... Hm jag ska kolla på det för så ska det ju inte vara!

Carlén sa...

En annan dag så tar jag dig rickard. Alltid roligt att lira med dig, lär sig mycket av att träna och spela med/mot dig. Underbart att man har chansen som junior att lira med dig, henke, steffi och alla andra elitspelare runt om lindome. Man utvecklas så mycket mer utav det.

Hör av dig om du ska träna i helgen =)