tisdag 22 juli 2008

Singel SM

Försöker smälta förlusten i mixen, men det lär ta några veckor :/ men får ta o lägga det bakom mig för denna vecka iaf. Singel nästa och min pool ser ut som följande:

Lag 1 Robert Malm SIT
Lag 2 Rickard Nilsson CPC
Lag 3 Anders Johansson BON
Lag 4 Christer Sjöblom ÖRE

Två raka är mitt mål men med morgonens spel så kan det bli tufft. 
Öppen singel börjar 14.00 (tror jag)

(22.45)
Hur gick det i singeln idag då? 2 raka, 13-0 13-2. Lugnt o fint kändes det men det brukar det göra i början. Vem jag ska möta imorgon vet jag inte än, ett kval.
En kul grej hände i singeln, vinnarmatchen. Jag hade 1p hemma o la min sista, sa "1p" ok fick jag till svar av motspelaren. Jag plockar upp lillen o slänger ut den, då gick han in o la in en kula. "Fick du poäng?" sa jag. "Ja..fick jag inte det?" "Ta du den sa jag"....han gav tillbaka genom att skjuta en dubbelbom o då skrattade vi ..

Dags att sova o ladda för morgondagen..förhoppningsvis kommer den bli lååååååång ;)

Säger som Ibra: "Heeeeeja Ååååååberg"

(11:00)
Utslagen i 64 delen mot Boa Berg. Jag ledde min match med 9-1 men förlorade med 11-13 efter att jag haft 1 skott o 1 lägg för match.....på lägget spelade jag tom in hans klot....
Känns väldigt tomt nu . . . . . . blev inte en så lång dag som jag ville o hoppades o trodde på .... 
nästa år......... ;(

/En fallande Success_Star


Inga kommentarer: