lördag 13 april 2013

Lukas Minne

- Hur var mitt spel under Lukas Minne? 
- Första matchen var trippel, helt ok match, gick rätt snabbt. 
- Match två var även denna trippel och den enda matchen där vi förde statistik, 3 av 3 på läggen, 4 av 10 på skotten. 
- Match tre var min bästa då jag spelade dubbel med min Csapo, dock dagens första förlust, 12-13. Blev ett par rundor med 3 kallar men kunde även missa grovt. Tror inte att jag dubbelmissade denna match men det var ändå inte tillräckligt. 
- Match 4 var helt klart det sämsta, storstryk mot ett bra spelande Gränna där jag bara gjorde ett par klot rätt, 0 av 3 på skotten, ett par lägg som gick in. Kastade nästan alla klot som jag ville men det hjälpte föga. 
- Sista matchen var singel där det gick relativt snabbt, 13-5, mycket skott, få lägg. 

Vår bästa spelare under dagen var Tomas Finné, tävlingens bästa insats som jag såg var nog damen från Kärnan som Wiede och Skagerlund mötte i första. Hon satte press på Wiede i de flesta rundor, var bara tvungen att gå fram till henne efter matchen och berömma henne. 

De tre herrarna i rött från Gränna fastnade även de på bild. Har sett ett par av dem innan, kan dock inte namnen på dem just nu. De spelade spelet och gjorde det svårt för oss. Vi spelade piss denna match men även om vi spelat bra skulle det blivit tufft. Gillar såna matcher, mer tuffa matcher åt folket!


Inga kommentarer: