torsdag 10 mars 2011

Träning

Idag var det dags för landslagsövningarna tillsammans med damlandslagets Matilda Boström. Premiär för dessa övningar därav lite längre uppläggningstid. Men när de väl var upplagda körde vi igång. Full pott är 150 poäng. Jag och Tilda kom upp i 50 poäng vardera. Kan undra hur många poäng man kommer upp i om man är riktigt het? Ska vi säga 100?

Detta var en riktigt dålig träning från min sida, inget som fungerade. Nere i en svacka just nu, 1,5 vecka till Svenska Cupen.


- Kula bakom (skott)


- Kula vid lillen. (skott, även spegelvänd)


- Lägg i ringar med bestämda nedslagsplatser.

- 7 och 9 meter för alla övningar. - 10 kast/omgång
- 3 omgångar/träning


I den andra delen av hallen hade Kålleboule klubbträning, alltid fulla banor.

3 kommentarer:

max sa...

62 idag!

Rickard Nilsson sa...

62 är ok! Jag var såå dålig idag, inget stämde :/

Anonymous sa...

beror på banan natuligtvis. jag har haft 97 men jag är ju en avdankad föredetting..bill