lördag 25 augusti 2012

Sevran - Lördag




Spelet börjar kl 09:30 och bussen går 08:30. Ska bli kul att sätta igång.
Dagen börjar med att vi har ställt klockan fel och är nu uppe en timme för tidigt.
-Sätter klockan till 06:45, sa jag
-Nej ta 07:45, sa Jocke.
-Men då hinner vi inte, 15 min efter vi ska åka ju.., sa jag.
-Visst ja och båda skrattar.
Men nu skrattar ingen då vi ska åka om 1 timme och 45 min.....

Då Jocke är för första gången i Frankrike (verkar det som, när det egentligen är gång nummer 15???) blev det en chock för honom att det inte var en tidsskillnad mellan Sverige och Frankrike...
-Men det är en timmes skillnad i Paris, sa den världsvane
-Nej för fan Jocke, det är samma!
-Nej vi kollade på flyget, jag och Jess.
-Sov gott.........

Sponsored by:
- Sportlife
- Coccinelle HB


1 kommentar:

hvetlandapeter sa...

Ett stort lycka till!!!