torsdag 16 februari 2012

Ny samarbetspartner för Success_Star


Namn: Leonora Thörning

Ålder: 21 år, inne på mitt 22 år

Studier/jobb: Pluggar 100 % till lärare i Halmstad, elevstöd på en skola och jobbar som barnpassare på Sportlife i Almedal.

Träning, hur länge har du tränat, hur ofta: Jag har alltid gymmat från och till under min tonårstid men bestämde mig för att ta tag i mig själv och min vikt i maj 2010. Efter att ha kommit igång började jag bli mer och mer intresserad av att bygga muskler eftersom att jag inte har kroppen för att bli jätte smal. I juli 2010 började jag träna för att i framtiden kunna tävla i Body fitness vilket är mycket styrka kombinerat med kondition. Jag tränar idag 5 - 6 dagar i veckan, 7 - 8 pass. Jag har idag nått mina delmål genom att jag gått ner 10 kg i rent fett i vikt och jag har fått min platta mage, nu gäller det flera mål att sätta upp. Jag har gått från 58 kg i benpress till 222 kg, kan jag kan alla.

Tankar om att lära ut träning: Träning för mig är att må bra och nå sina mål. Du kommer ingenvart med din träning om du inte vet vad du vill ha ut med den. Genom delmål kommer man längre till sitt stora mål. Jag älskar att hjälpa andra med träning och särskilt folk som verkligen vill ha min hjälp och engagerar sig själva. Jag hjälper inte dem som inte vill ha hjälp, och det är inte jag som gör att andras mål nås, jag ger verktygen, viljan och orken finns hos personen i fråga.


Detta var är kort presentation av min personliga tränare som jag valt att samarbeta för att bygga upp konditionen, styrkan i benen och ryggens stabilitet. Allt för att piggare när finalen startar i de stora tävlingar. 

Inga kommentarer: