söndag 14 mars 2010

Svenska cupen Sammanfattning

Här står man och säger att man är en satsande spelare, att man är duktig, att man ska bli den bäste men ändå kan man varken kasta kloten rakt eller skjuta bort en kula som ligger på 8m.

Jag har gjort bra rundor, men de dåliga är överhängande fler. Matchen mot SKT igår, första trippeln, är under all kritik. 2 träff och jag skjuter minst ett per runda. Första trippeln idag mot LID, efter de första 7 kulorna har jag 0%. Dock tar jag mig själv i kragen o spelar upp mig.

Har gått i två dagar och skämts över mitt spel. Ja, jag ligger efter i träningen MEN det är absolut inget man kan skylla på! Får verkligen ta mig en funderare på vad jag håller på med.

Detta är något man ska vända till något positivt, en väckarklocka.

Vill även säga bra spelat Alex Lindkvist och Krister Lilja.

//en besviken Success_Star


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det bara komma igen Rickard. Tänk bara på det som gått bra under åren resten har inte hänt.
Conny

Rickard Nilsson sa...

Så illa är det inte men det är bra att erkänna för sig själv att man inte lyckades så bra när det skulle presteras. Bra för en själv att se sanningen i vitögat, så funkar iaf jag.