tisdag 15 maj 2007

Första inlägget


Första inlägget i min nya blogg, en blogg som kommer att användas dels för att berätta om olika tävlingar jag kommer att ställa upp i o lite annat smått o gott som händer o sker..många OCH på rad där... men OCH!? ;) Vi får se om jag kommer att använda denna blogg speciellet ofta, blivit inspererad av alla andra boulisar som skriver ;) *härmas*

Vad ska jag nu skriva den här första gången...? hm..
jo ska berätta om en sak som hände idag, haha... SÅ sjukt..
Åkte till systemet med Tilda för att handla åt svärfar..vi plockade åt oss vad vi ville ha o gick för att betala. Väl i kassan fick jag visa legitimationen, lugnt för mig, men sen ville de se hennes med, och då skickade de ut oss för att HON var för ung... hm...så den som ska bära spriten måste vara över 20 med!? underliga Sverige..

Dags att fortsätta kolla på matchen på TV, Malmö mot Helsingborg! HEEEEJA MALMÖ!
ps.Malmö vann med 1-0 på bortaplan


/Success_Star

Inga kommentarer: